pokaz

czwartek, 31 marca 2011

Tymon

Nadszedł czas na odsłonę całej sesji zapowiadanej tutaj
Ten nad wyraz przystojny mężczyzna podczas sesji miał prawie 2 miesiące i nawet dobrze znosił Ciotkę Klotkę która cały czas cykała zdjęcia ;) Troszkę pomarudził bo akurat nie ten profil fotografowałam, troszkę się pośmiał i chwilkę pospał. Czyli dał się poznać od każdej strony. Nawet mamusia Madzia załapała się na parę kadrów, bo wiadomo w maminych objęciach jest najlepiej.















I taki mały prezencik :) Sama własnoręcznie go zrobiłam, pierwszy raz wykonałam tak skomplikowaną rzecz. Specjalnie dla Tymonka.
Jak myślicie wyszło mi?? ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna sesja ! Miny z tryptyku bezcenne :D A i bonus super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super !!! Ciekawe kadry, extra kolorki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele fajnych kadrów, a uśmiech z języczkiem uroczy :) i jestem pod wrażeniem Twoich albumików, super! :)

    OdpowiedzUsuń